Service
Intercut servar människor och deras maskiner
Vår helhetsåtagande och servicenivå är ett starkt skäl att välja oss som maskinleverantör.
Vi jobbar hårt för att kunna erbjuda våra kunder de bästa och mest kostnadseffektiva alternativen. Vi erbjuder utbildning, reparationer, maskinservice och full service. För oss är det viktigt att du kan utnyttja dina maskiner maximalt för att få ökad effektivitet och produktivitet. Vi skräddarsyr efter dina behov och utbildar din personal på plats efter maskininstallationen.
Vi tar ett helhetsgrepp om din maskininvestering. Vår kunskap och kunnande garanterar dig en högkvalitativ projektledning och service. Tveka inte att ta kontakt med oss när ni behöver hjälp.
Vi erbjuder skräddarsydda lösningar med serviceavtal för er maskinpark. Ett serviceavtal ger bland annat högre prioritet vid akuta stopp och rabatt på timdebitering och reservdelar. Våra vanligaste avtal är uppdelat i tre delar där ni väljer de delar som passar er:
- Support:
Hjälp med handhavande, felsökning, justeringar och tips i produktionen via telefon, mail och team viewer. - Maskinservice:
Denna del gäller genomgång av maskinerna enligt en av maskintillverkaren och/eller Intercut Sverige AB framtagen checklista. Vi planerar in detta tillsammans med er på ett givet intervall. Underhållet innefattar kontroll av maskinens status, justeringar, rengöring, smörjning byte och tillhandahållande av nödvändiga förslitningsdetaljer. - Mjukvaruuppdateringar:
Ha alltid tillgång till den senaste och bästa versionen av er beredningsmjukvara från våra leverantörer via nedladdning från vår hemsida. Nya versioner innehåller nya funktioner och eventuella buggfixar. Vid varje tillgänglig uppdatering skickas information ut med vad som är nytt samt hur man går till väga för att ladda ner och uppdatera mjukvaran.
Vi erbjuder serviceavtal för de maskiner och mjukvaror vi representerar men åtar oss även maskiner från andra tillverkare. Avtalen finns i flera olika utföranden för att passa just ert företag. Vi anpassar avtalen efter era behov och de kan omfatta förebyggande underhåll, maskinsupport, mjukvaruuppdateringar och reservdelar. Tillsammans kommer vi fram till ett avtal som passar er bäst och hur vi kan hjälpa er att få kontroll på kostnaderna, öka tillgängligheten och få er produktion att flyta på. Ett avtalat pris ger bättre kontroll över kostnaderna.
- Förebyggande underhåll ger lägre drift- och reparationskostnader
- Ökad produktivitet och högre tillgänglighet förbättrar lönsamheten
- Dokumentation av service och underhåll höjer maskinens värde
- Våra originaldelar garanterar din maskins säkerhet och funktion
- Alla arbeten utförs av mekaniker som är specialiserade på våra maskiner
Service till din tjänst:
Tel: 08 – 550 512 50
Email: service@intercut.se
Kontakta oss vid behov av service, reparation eller för att teckna serviceavtal.
- Servicechef
-
Markus Lindelöf
- +46 8 550 512 21
- +46 70 321 7592
- Epost
- Servicebokning / Koordinering
-
Vigge Hatfield
- +46 8 550 512 15
- +46 70 352 9315
- Epost
- Teknisk support
-
Dennis Svensson
- +46 8 550 512 12
- +46 70 575 8277
- Epost
- Service
-
Jacob Wilson
- +46 8 550 512 07
- +46 70 425 5242
- Epost
- Service
-
Rickard Wedin
- +46 8 550 512 13
- +46 70 109 0463
- Epost
- Service
-
Fredrik Ekdahl
- +46 8 550 512 24
- +46 70 425 5243
- Epost
- Service
-
Aron Svensson
- +46 8 550 512 17
- +46 76 148 7052
- Epost
- Service i norr
-
Stig Karlsson
- +46 8 550 512 11
- +46 70 340 7096
- Epost